Відбулася гостьова лекція на тему: «Бренд України: як змінилося сприйняття нашої країни за 2022 -2023 роки»
19 жовтня 2024 року відбулася зустріч студентів, які навчаються на другому курсі магістерської програми «Публічне управління та адміністрування» освітньо-наукової програми «Суспільна політика і врядування» з запрошеною гостьовою спікеркою Марією Липяцькою – Головою організації BRAND UKRAINE, членкинею Ради правління організації (дисципліна «Суспільна й культурна дипломатія, викладач – професор, д.н.з держ.упр. Аліна Халецька).
В ході лекції пані Марія розповіла про свій професійний досвід як у державному, так і у міжнародному секторах у сфері глобального PR та комунікацій, державного управління та національного брендингу. Студентам було цікаво почути про те, як було створено цифрову екосистему України Ukraine.ua, яка стала потужним цифровим голосом України у світі, охопивши безпрецедентну глобальну аудиторію в 2,2 мільярда людей по всьому світі, а також про розробку Стратегії публічної дипломатії України.
Учасники обговорили, як змінилося сприйняття України за кордоном за 2022 – 2023 роки, якою сьогодні є наша країна в очах світу, а також працювали з чеклістом Lovemark-проєтів BRAND UKRAINE.
Висловлюємо свою вдячність пані Марії за цікаву лекцію, можливість обмінятися думками, активне обговорення актуальних проблемних питань суспільної політики і врядування.