Гавриленко Тетяна Володимирівна
Гавриленко Тетяна Володимирівна
Доцент Києво-Могилянської школи врядування
Кандидат економічних наук, доцент. Освіта– економічний факультет Київського національного університету технологій та дизайну. 7 років працює на факультеті економічних наук Національного університету «Києво-Могилянська академія».
У 2018 році пройшла навчання в Міжнародній школі бізнес-тренерів ICBT
Є автором та співавтором більше 70 праць, в т.ч. підручників, навчальних посібників.
Викладає курси: «Операційний менеджмент», «Основи підприємництва», «Ризик-менеджмент», «Бізнес-планування», «Соціальна відповідальність».
Основні публікації:
Ігнатьєва І. А., Гавриленко Т. В., Сербенівська А. Ю. Стратегічне управління в системі сучасного менеджменту. Менеджмент : навчальний посібник / за заг. ред. К. В. Пічик, В. В. Храпкіної ; Національний університет «Києво-Могилянська академія». Київ : Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2021. С. 214–272. (Могилянський підручник). URL: https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/27156
Ignatieva I. A., Serbenivska A. Y., Havrylenko T. V. Leadership potential impact on performance of small and medium-sizes business. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики = Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice. 2020. Т. 1, № 32. С. 120–128. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v1i32.200296
Гавриленко Т. В., Бєлєєнко Д. Р. Сучасні інструменти цифрового маркетингу. Причорноморські економічні студії. 2023. Вип. 79. С. 80–86. DOI: https://doi.org/10.32782/bses.79-11
Гавриленко Т. В., Молодовець А. А. Антикризовий план як ефективний механізм функціонування підприємства в умовах кризи. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія «Економічні науки» = International Scientific Journal «Internauka». Series «Economic Sciences». 2023. № 4 (72), Т. 1. С. 52–58. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-4-8802
Havrylenko Tetiana, Shulga Sofiia. Psychological aspect of consumer behaviour in forming a product positioning strategy. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія «Економічні науки» = International Scientific Journal «Internauka». Series «Economic Sciences». 2023. № 4 (72), Т. 1. С. 147–153. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-4-8823
Iгнатьєва І. А., Гавриленко Т. В., Сербенівська А. Ю. Ситуаційний аналіз у бенчмаркінговому дослідженні розвитку регіонів. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2021. Т. 6, Вип. 1. С. 66–72. DOI: https://doi.org/10.18523/2519-4739.2021.6.1.66-72
Ігнатьєва І. А., Гавриленко Т. В., Сербенівська А. Ю. Соціальна відповідальність бізнесу: практичний аспект в умовах біфуркації. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2020. Т. 5, Вип. 1. С. 62–68. DOI: https://doi.org/10.18523/2519-4739.20205.1.62-68
У 2018 році пройшла навчання в Міжнародній школі бізнес-тренерів ICBT
Є автором та співавтором більше 70 праць, в т.ч. підручників, навчальних посібників.
Викладає курси: «Операційний менеджмент», «Основи підприємництва», «Ризик-менеджмент», «Бізнес-планування», «Соціальна відповідальність».
Основні публікації:
Ігнатьєва І. А., Гавриленко Т. В., Сербенівська А. Ю. Стратегічне управління в системі сучасного менеджменту. Менеджмент : навчальний посібник / за заг. ред. К. В. Пічик, В. В. Храпкіної ; Національний університет «Києво-Могилянська академія». Київ : Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2021. С. 214–272. (Могилянський підручник). URL: https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/27156
Ignatieva I. A., Serbenivska A. Y., Havrylenko T. V. Leadership potential impact on performance of small and medium-sizes business. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики = Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice. 2020. Т. 1, № 32. С. 120–128. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v1i32.200296
Гавриленко Т. В., Бєлєєнко Д. Р. Сучасні інструменти цифрового маркетингу. Причорноморські економічні студії. 2023. Вип. 79. С. 80–86. DOI: https://doi.org/10.32782/bses.79-11
Гавриленко Т. В., Молодовець А. А. Антикризовий план як ефективний механізм функціонування підприємства в умовах кризи. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія «Економічні науки» = International Scientific Journal «Internauka». Series «Economic Sciences». 2023. № 4 (72), Т. 1. С. 52–58. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-4-8802
Havrylenko Tetiana, Shulga Sofiia. Psychological aspect of consumer behaviour in forming a product positioning strategy. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія «Економічні науки» = International Scientific Journal «Internauka». Series «Economic Sciences». 2023. № 4 (72), Т. 1. С. 147–153. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-4-8823
Iгнатьєва І. А., Гавриленко Т. В., Сербенівська А. Ю. Ситуаційний аналіз у бенчмаркінговому дослідженні розвитку регіонів. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2021. Т. 6, Вип. 1. С. 66–72. DOI: https://doi.org/10.18523/2519-4739.2021.6.1.66-72
Ігнатьєва І. А., Гавриленко Т. В., Сербенівська А. Ю. Соціальна відповідальність бізнесу: практичний аспект в умовах біфуркації. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2020. Т. 5, Вип. 1. С. 62–68. DOI: https://doi.org/10.18523/2519-4739.20205.1.62-68
Профілі