Факультет правничих наук долучився до дискусії про реформу юридичної освіти

Факультет правничих наук продовжує активну участь у визначальних подіях правничої спільноти України. Декан факультету, д.ю.н. Володимир Венгер долучився до дискусії першого дня ХІХ Форуму «Розвиток ринку юридичних послуг» імені Олега Макарова, організованого Асоціацією правників України.

Центральна тема – «Юридична освіта vs Ринок: кому вигідний диплом?» – зібрала на одному майданчику представників закладів вищої освіти, юридичного бізнесу, дослідників та студентства, щоби разом переосмислити підготовки майбутніх юристів в умовах трансформації ринку.

У своїй доповіді декан Венгер поділився баченням оновлення змісту юридичної освіти, наголосивши на важливості:

– гнучких навчальних планів, що оперативно реагують на потреби професії.

– системного залучення практиків до освітнього процесу.

– партнерств між факультетами та юридичними фірмами для спільного формування змісту навчання.

«Критично важливо розвивати правничу освіту з усвідомленням сучасних викликів і потреб юридичного ринку послуг. Для цього освітні програми та їх елементи мають розроблятися і вдосконалюватися за участі правників-практиків.» — зазначив Володимир Венгер.

Під час панелі учасники обговорили три гіпотези: зростання ролі стажувань у становленні юриста, асиметрії відповідальності ЗВО і ринку за підготовку випускників, потреби враховувати голос самих студентів як рівноправних учасників освітнього процесу.

Ірина Нікітіна також представила результати дослідження LegalTalents.Report, що засвідчили: понад третина студентів вже мають досвід стажування до завершення навчання, більшість шукають можливості самостійно, а основні очікування від стажувань — це навчання, зворотний зв’язок і залучення до реальних процесів у компаніях.

Дискусія стала ще одним свідченням того, що майбутнє юридичної освіти потребує глибоких змін, які мають базуватися на спільному баченні всіх учасників — викладачів, практиків і студентів.

Факультет правничих наук залишається активним учасником цього процесу і відкритим до партнерств, які формують нову якість юридичної освіти.