Мельник М. О. Реформування методології викладання у вищих навчальних юридичних закладах у контексті здобутків школи правового реалізму
Наукові записки НаУКМА. 2015. Т. 168 : Юридичні науки. С. 42–45.
У статті розкривається методологія викладання у вищих навчальних юридичних закладах у світлі здобутків школи правового реалізму. Автор з’ясовує, які надбання американської та скандинавської течій школи правового реалізму можуть бути використані для підвищення якості юридичної освіти у вищих навчальних закладах України.
Схожі публікації
Європейський журнал міжнародного права EJIL.Talk! 16.06.2025.
Вісник асоціації кримінального права України. Том 1 № 23 (2025).
Вісник асоціації кримінального права України. Том 2 № 22 (2024).
Матеріали ХІ (24) Львівського форуму кримінальної юстиції. Львів: ЛьвДУВС, 2025