Havrylenko Tetiana, Shulga Sofiia. Psychological aspect of consumer behaviour in forming a product positioning strategy
В сучасну епоху в компаніях, що швидко розвиваються, успішність продукту залежить не лише від його
функціональних та продуктивних характеристик, а й від його стратегічного розміщення на ринку. Концепція стратегії позиціонування продукту передбачає створення унікального іміджу продукту або бренду, що закарбовується в сприйнятті продукту споживачем. Такий результат досягається через ідентифікацію його потреб і бажань, а також подальшу розробку маркетингових стратегій, спрямованих на виконання цих вимог. Ця багатовимірна стратегія складається з різних важливих компонентів, включаючи вивчення поведінки споживачів, що має багату історію і суттєво впливає на створення ефективної стратегії позиціонування. Сама поведінка споживачів концентрується на процесі прийняття рішень з одним з головних його етапів – етапом пошуку інформації споживачем. Тому постає необхідність глибшого дослідження даного етапу задля збільшення лояльності покупця до продукту.