Гавриленко Т. В., Бєлєєнко Д. Р. Сучасні інструменти цифрового маркетингу

У статті розглянуто необхідність використання нетрадиційних інструментів цифрового маркетингу при розробці маркетингової стратегії підприємства. Обґрунтовано, що цифровий маркетинг має більше переваг ніж Інтернет-маркетинг. Доведено, що до традиційних (класичних) інструментів цифрового маркетингу належать: створення власного WEBсату, розповсюдження інформаці через соціальні мережі, e-mail-розсилання, телесемінари, вебінари, блоги, банерна реклама, контекстна реклама, ігри, квести, опитування, інтерактивні листівки, додаткова реальність, відеосервіси, інтерактивні поверхні, малюнки, звуки, анімаці тощо. Визначено основні нетрадиційні інструменти цифрового маркетингу, до яких відносять: інтернет речей (IoT), віртуальну реальність (VR), доповнену реальність (AR), персоналізацію, візуалізацію, розпізнавання обличчя, тощо. Доведено, шо при розробці стратегії цифрового маркетингу слід концентруватись саме на нетрадиційних інструментах.

Повний текст