Гук Андрій. Проблеми в організації роботи онлайн сервісів отримання компенсацій від авіакомпаній

Відповідальність авіаперевізників у міжнародних пасажирських перевезеннях обмежена і стандартизована. Досвідченим мандрівникам давно відомі цифри 250, 400 та 600 євро — це суми компенсацій за скасований рейс залежно від його дальності відповідно до європейського та національного законодавства. Типові обставини та більш-менш однакове правове регулювання компенсацій пасажирам у різних країнах стали чудовим фундаментом для розвитку legal tech рішень. Онлайн сервіси AirAdvisor, Airhelp, Compensair, Skycop та інші пропонують постраждалим пасажирам в їх інтересах займатись отриманням компенсацій від перевізників, включно з переговорами, скаргами до органів авіаційної влади та навіть представництвом у суді. Також з’явились сайти, які за невелику плату пропонують зразки претензій та скарг на авіакомпаній. Деякі з названих сервісів створили та розвивають українські юристи, які мають досвід роботи в авіації.

Повний текст