Мельник М. О. Реформування методології викладання у вищих навчальних юридичних закладах у контексті здобутків школи правового реалізму
Наукові записки НаУКМА. 2015. Т. 168 : Юридичні науки. С. 42–45.
У статті розкривається методологія викладання у вищих навчальних юридичних закладах у світлі здобутків школи правового реалізму. Автор з’ясовує, які надбання американської та скандинавської течій школи правового реалізму можуть бути використані для підвищення якості юридичної освіти у вищих навчальних закладах України.
Схожі публікації
KELM: Knowledge, Education, Law, Management. Vol. 2. Is. 5 (41). 2021. P. 70-76.
V Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Перспективи розвитку територій: теорія і практика», 18–19 листопада 2021 року, м. Харків.
Право та державне управління. 2021. № 1. С. 330-339.
Європейський журнал міжнародного права EJIL.Talk! 16.06.2025.