Мельник М. О. Реформування методології викладання у вищих навчальних юридичних закладах у контексті здобутків школи правового реалізму
Наукові записки НаУКМА. 2015. Т. 168 : Юридичні науки. С. 42–45.
У статті розкривається методологія викладання у вищих навчальних юридичних закладах у світлі здобутків школи правового реалізму. Автор з’ясовує, які надбання американської та скандинавської течій школи правового реалізму можуть бути використані для підвищення якості юридичної освіти у вищих навчальних закладах України.
Схожі публікації
НАУКОВІ ЗАПИСКИ. Том 168. Юридичні науки. С. 139-145.
Монографія. Київ: Атіка, 2007. 304 с.
Наука і правоохорона. – 2013. – № 1(19). – С. 146–151.
24 грудня, 2018